Ülkemize gelen yüksek kalite ithal ürünlerin satış sonrası hizmetleri de en üst düzeyde oluşturulmaktadır. Şirket politikaların da , bir şirket o sektörün en üst sıralarında yer alması için yasal olan tüm düzenlemelere uyum göstermelidir . Aksi takdirde sektörün en alt kısımlarında kalmaya devam edeceklerdir.
Yedek parça ve servis hizmetleri mutlaka tüketiciye sunulmalıdır. Unutmayın yedek parça bulundurma ( en az 10 yıl ) ve servis hizmeti (ücretli yada ücretsiz ) yasal zorunluluktur. Tüketiciye mutlaka yedek parça satışı olduğu bildirilmelidir. Bunun dışında markası , ithalat eden ve üretici kimliği olmayan bazı ithal ürünlerde ülkemize giriş yapmaktadır. Fakat satış sonrası hizmetleri maalesef tüketiciyi zor durumda bıraktığı görülmektedir. Her bir ürün için mutlaka bir yasal düzenleme vardır. Ve tüketici korunması için bu düzenlemeler hazırlanmış yasallaştırılmıştır. Yedek parça ve fiyat listesi MADDE 12 – (1) Üretici veya ithalatçılar, tüketicilerin talebi üzerine yedek parça satışından kaçınamazlar. (2) Servis istasyonlarının, yedek parça fiyat listesini, tüketicilerin görebileceği bir yere asması veya katalog halinde ya da elektronik ortamda tüketiciye göstermesi zorunludur.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.
Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız!